FAQ

Wat is de levertijd?

Wanneer je bestelling en betaling voor 15:00 geplaatst zijn, wordt het dezelfde dag nog verzonden. In Nederland heb je normal gesproken binnen 2 werkdagen je kaarten binnen. Let wel op met bestellen rond de feestdagen, dan kan het wat langer duren!

Made by Marcelle is niet verantwoordelijk voor vertraging van de post. Mocht het toch erg lang duren voordat je bestelling op de mat ligt, neem dan even contact op via info@madebymarcelle.nl.

Wat zijn de verzendkosten?

Binnen Nederland zijn de kosten ā‚¬2,95 voor verzenden.

Afhalen kan ook, neem hiervoor even contact op om af te spreken wanneer je ze kan ophalen!

Heb ik een account nodig om te bestellen?

Nee dit is niet nodig om een bestelling te plaatsen, maar wel handig. Je kunt met een account makkelijker een volgende bestelling plaatsen en zien wat de status is van je bestelling.

BETALEN

Wat zijn de betaalmethoden?

Je kunt betalen via:

iDeal (gratis)

Bankoverschrijving (gratis)

PayPal (0,50)

Productprijzen

Alle prijzen in de shop zijn inclusief BTW om verrassingen in de winkelmand te voorkomen šŸ˜‰

RETOUR & ANNULEREN

Kan ik een bestellingĀ retourneren?

We doen hard ons best om in de shop de kleuren van de kaarten zo goed mogelijk te benaderen. Daarnaast staat alle extra info in de productspecificaties vermeld. Ben te toch niet tevreden over een bestelling, neem dan contact op via info@madebymarcelle.nl onder vermelding van ‘bestelling retourneren’.

Voorwaarden van retourneren

Wanneer je de bevestigingĀ van je bestelling hebt ontvangen heb je 14 dagen de tijd om het te retourneren.

Het dient onbeschadigd en (indien mogelijk) in de originele verpakking retour gestuurd te worden. Wanneer dit niet het geval is wordt het bedrag niet of gedeeltelijk terug gestort. Hierover nemen wij contact met je op.

Na het ontvangen en goedkeuren van de retourzending ontvang je binnen 7 werkdagen het aankoopbedrag terug. Bij retourzendingen van producten die met korting zijn gekocht, zal het aankoopbedrag geretourneerd worden met doorberekening van de korting.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Als je een account hebt aangemaakt kun je de status van de bestelling zien, of de betaling binnen is, of die verzonden is of misschien geannuleerd. Er wordt geen track en trace code meegegeven aan de bestelling.

Made by Marcelle is niet verantwoordelijk voor vertraging van de post. Mocht het toch erg lang duren voordat je bestelling op de mat ligt, neem dan even contact op via info@madebymarcelle.nl.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen of annuleren?

Als je een mail hebt ontvangen dat je bestelling betaald of onderweg is, kun je niet meer annuleren. Daarvoor kun je het beste zo snel mogelijk contact opnemen per mail of telefoon, dit kan via de contactpagina. We doen ons best je zo goed mogelijk te helpen.

Bijwerken van …
  • Geen producten in je winkelmand.